Flummigt

Stina - Emmy, uppdatera din blogg!
Emmy - Men jag har redan gjort det idag.
Stina - Gör det igen!
Emmy - Ska jag skriva något analyserande eller något flummigt konstig inlägg?
Stina - Hmm.. något flummigt!

Ledsen att göra dig besviken långben, men jag kommer inte på något flummit. Däremot kan jag säga som så att jag är inte lika lättirriterad, arg, deppig, som jag var igår. Idag är en dag med sol & bio. Så idag kan jag nog kanske till och med prata om saker, faktiskt, tror jag. Eller i alla fall svara på frågor, mer utförligt än bara en nickning eller skakning på huvudet. Så pass på, det händer inte varje dag!


Kommentarer
Postat av: Stina

Låter bra de stumpan! :D

2010-05-27 @ 16:36:41
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0