Konversation

Jag - Jag tror jag har växtvärk i beeenet.
Amir - Vad sa du? Har du växtvärk i brösten?
Jag - Nej, i benet!
Amir - Jahaa.. synd att det inte var brösten.
Jag - Jaa, jag kan inte annat än hålla med dig där!

Roliga konversationer på jobbet! Nu slutar jag snart jobba och så blir det hemfärd en snabbis innan jag ska hämta syster på jobbet. Ska försöka hinna med en dusch där emellan också. Sen är det bio ikväll. För övrigt så fick jag kramp i foten igår. Jag kan säga som såhär att min fot ska vara jääävligt glad att den fortfarande sitter kvar!


Kommentarer
Postat av: Stina

MEr växtvärk i brösten åt folket!

2010-05-27 @ 16:36:59
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0