Onsdag

Jag somnade nästan direkt när jag gick och la mig igår. Vaknade igen kl. 00,10 med ett ryck. Klarvaken och halvt panikslagen. Allt var så himla verkligt. Blickarna, skratten.. och jag stod ensam kvar, precis som så många gånger tidigare. Somnade sedan igen efter en halvtimma kanske och vaknade halv 6. Låg kvar i sängen, gick upp halv 7 och var på jobbet vid halv 8.

Nog om det. Jag orkar inte. Jobbar till 16,00 idag och då funderar jag på att ta en sväng på stan. Eller gå en promenad kanske i väntan på att My slutar. Ikväll blir det Grey's, i alla fall för mig :) My ska nog ut på annat galej :) Hoppas ni alla har en bra dag! Jag ska springa och käka nu. KRAM! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0