En "helg" i Helsingborg!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har, som ni vet, varit i Helsingborg. Åkte ner i fredags morrse och hade en ganska rolig resa måste jag säga :) Buss till Alvesta för att sedan vänta en kvart på anslutande tåg.


Ett tappert försök att ha roligt i väntan på tåg ;)

Sedan var det en 1 timmas lång tågfärd till Hässleholm för att byta yttligare en gång. Lyckades underhålla oss ganska bra på tåget. Efter en stunds tystnad säger My: "Har du torra ben?" Jag: "Om jag har torra ben?! :S" Haha!! För underbart roligt!


Vi är söta!

Väl framme i Helsingborg låste vi in våra väskor och gick en sväng på stan. Satte oss på ett litet torg och var allmänit tysta.
Emmy: "Alltså, är Helsingborg större än Kalmar?"
My: "Skojar du med mig?"
Emmy: Nej..?"
My: "Menar du storleksmässigt eller invandrarmässigt?"
HAHAHAH!! Klockrent!



Sedan mötte vi upp Fiia som vi bodde hos och gick lite till på stan osv. På kvällen åkte vi till Lund för att kolla läget på Lundakarnevalen. Det var inte så mycket att hänga i Julgranen dock så vi åkte hem igen och slappade och sedan sov.

När vi vaknade upp nästa dag tog vi en tur över till Helsingör, Danmark för att chilla lite. Och efter den resan åkte vi ut till Väla & även ett annat köpcentrum. Blev ingen shopping för mig, men en härlig dag blev det i alla fall! På kvällen vankades det grillfest, men jag och My bestämde oss hastigt och lustigt att köpa tågbiljetter en dag för tidigt och åka hem. Och ja, hem kom vi. Var hemma typ halv två på lördagnatten! Hua vilken resa! Men det var SÅ värt det ;)

Igår fick vi yttligare ett impulsryck och åkte ut till Stina. Där blev det solning och grillning för hela slanten. En helt UNDERBAR dag med världens bästa vänner! Sånt tycker vi om och vi måste göra om det snart! Sommaren verkar ju ha kommit ♥ Åkte även upp till stallet en sväng och gosade med Tequila. Myspys!



Tack för en underbar dag tjejer! Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha! Underbara bilder. Och en ännu mer underbar dag igår. tack för de babes!

2010-05-24 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0