Måndag

Jag tror att idag är en bra dag. Hade lite ont i huvudet när jag vaknade, men heey.. det finns dom som har det värre. Jag får svindel på jobbet vill jag lova då vi har flyttat upp till plan 4 nu. Ni vet ju vad som hände med World Trade Center, så jag vet vad jag har att vänta mig nu. Kommer det ett flygplan så får jag typ.. ducka & hoppas på det bästa. Eller något. Haha, som att det skulle inträffa :P

Whatsoever. Slutar jobba 19 idag, men innan jag slutar så ska jag ha lunch och till lunch ska jag äta spagetti och köttfärssås! Det är typ dagens höjdpunkt.. ja faktiskt. Eller nej, det var lite utav en höjdpunkt att jag kom upp ur sängen också. Nu måste jag sluta klottra, detta hänger inte ihop någonstans.

Och från en sak till en helt annan. Som ni vet så älskar jag att uttrycka mig i text, på alla möjliga vis. Undra om man skulle kunna göra något av det? Förslag mottages tacksamt!

Ha en bra dag. KRAM! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0