Onsdag

Emmy - Myy? Myy? Myy.. vi måste nog gå upp nu..
My - Mmh.. aa..
Emmy - Klockan är snart halv 8..
My - Fan.. jag HATAR klockan!
Nej, dagar som dessa är inte klockan ens bästa vän. Speciellt inte när jag började jobba vid 8, my skulle vara hos frisören vid 8 och innan dess skulle vi hinna ta ut pengar.

Jag sitter i alla fall på jobbet med händer som pulserar, ett blåmärke på knät och en rygg som värker. Igår agerade jag nämligen trädgårdsmästare. Jag lärde mig i alla fall två saker av det. Och det är att när (läs: om) jag gifter mig med min drömkarl och skaffar ett fint hus på landet så ska 1. mannen vara händig. 2. det ingå en traktor i köpet av huset.
Men (måste tilläggas) jag hade i alla fall ganska roligt när jag höll på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0