Onsdag

Godmorgon godingar! Har ni sovit gott? Jag, dum som jag var, kläckte ur mig igårkväll "Jag har sovit ordentligt nu i flera nätter!!" Ja mina vänner, det var sista gången jag sa det! :P Det tog ett litet tag att somna igår.. Men jag somnade och jag sov hela natten :)

Idag blir det jobb fram till 17,00 och sedan får vi se vad som händer. Det är ju Grey's ikväll och det vill jag inte missa! Måste packa idag eller imorgon också, men känner jag mig själv rätt så blir det imorgon efter jobbet. Jag & syster åter ju nämligen till Helsingborg över helgen om ni har missat det. Vi har hitta på en massa saker är planen, så jag är säker på att helgen blir bra!

Nu ska jag jobba vidare här och börja skriva om inlägget jag skrev igår som bara försvann. Får se hur det blir :-) Om jag ens gör det ;P Kraaam! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0