Mys på krögers

Igår efter jobbet var det bara att bege sig hemåt för att göra sig iordning. Det vankades nämligen tjejmys på Krögers. Så lite smink och en knut på huvudet senare så åkte vi inåt stan. Regnet öste ner och åskan drog fram, men krögers är krögers, ingenting kan stoppa ;)

Från början var vi bara jag, My & Stina som satt och mös :)



Men vid halv tio tiden kom även Nadja och sen dök Bella upp. Jag blev inte långvarig för jag kände att jag var tvungen att sova eftersom jag jobbar idag. Men, som vanligt tycker min kropp att det är överskattat att sova när jag själv känner att jag borde.

Whatsoever. Tack för en mysig kväll tjejer! Nästa gång kan vi väl försöka passa in när det är fint väder också va? Det skulle liksom vara pricken över i:et ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Slka försöka med de nästa gång babe :D

2010-05-14 @ 20:30:01
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0