My's överraskningsfest

Jag har egentligen bara en sak att säga och det är att gårdagen var toppen! Allt klaffade och my blev jätteglad! För er som inte vet så hade jag fixat en överraskningsfest för My då hon fyllde år i onsdags. Många av dom som var bjudna kom och när My kom hem.. för att hämta en sak egentligen, så hoppade alla fram och SURPRISE! Hon blev helt ställd och mycket glad. Ja, vi som fixade festen gjorde det bra!
Kvällen avslutades på O'learys med härligt umgänge innan jag åkte hem ungefär halv 2.


Orkar inte lägga in fler bilder nu för min dator laggar. Så jag funderar på om jag ska slänga ut den eller om jag ska stänga av den och slå lite på den.

Tack för helgen mina vänner, den har varit toppen!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0