Javisst!

Nästa inköp: Rullstol (elrullstol!)
Jag menar verkligen inte att klaga, för jag gillar att ha träningsvärk (ibland...) men detta sitter i hela kroppen! Under fötterna, insida & utsida lår, vader, händer, biceps, triceps, handler, rygg, svank. Överallt är ett bättre ord än att rabbla upp allt. Plus ett blåmärke. Jag undrar bestämt hur jag ska kunna köra bil och jag undrar ännu mer vem som tar på sig ansvaret att bära in mig i sängen ikväll?
Vet ni vad det värsta av allt är? Ne, trodde inte det, men här kommer svaret: träningsvärk är alltid värst dag 2, vilket i mitt fall är imorgon!



Sol & värme i NYC, och inhandlade snygga skor i påsen. Fortfarande oanvända ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0