Jag älskar...

Jag älskar livet. Jag älskar solen. Jag älskar folket. Jag älskar att sommaren snart är här. Jag älskar att vakna på morgonen och känna att jag är pigg. Jag älskar att jag har köpt en systemkamera. Jag älskar när jag har möjlighet att använda den. Jag älskar att skriva. Jag älskar att jag har möjligheten att uttrycka mig i skrift. Jag älskar att hjälpa till. Jag älskar att gå barfota på en sandstrand. Jag älskar att lyckas. Jag älskar att jag försöker intala mig själv att det är roligt att träna. Jag älskar när folk jävlas med mig på ett bra sätt. Jag älskar att veta att jag har gjort något bra. Jag älskar att analysera. Jag älskar inte alltid följderna av att analysera. Jag älskar att jag är ledig från jobbet imorgon. Jag älskar att jag har fått en syster. Jag älskar att jag har fått en andra familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0