Helgen :)

Tjenixen!

Nu är ännu en helg avklarad och den har precis som vanligt gått alldeles för fort. I fredags var det lugnt, kollade på Let's dance och blev måttligt irriterad när Stefan åkte ut & Willy fick vara kvar. Usch.. men inget man kan göra åt det. Sedan igår var det fullt ös och dagen avslutades med fest. Förfesten stod Fia för, det var jag, my, fia & mia som kollade melodifestivalen, snackade skit & spelade Med andra ord. Jättetrevligt :-) Sedan blev det utgång till O'learys där man träffade hela sin bekantskap kändes det som. Vart man än vände sig så var det någon man kände, till och med en gammal barnvakt till mig var ute och kände igen mig, men sådant är alltid lika roligt! :)

Bilder från kvällen har jag inga, tyvärr. Så bjuder på lite från Veddes inflyttningsfest förra helgen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0