Torsdag

Godmorgon! Sovit gott? Jag har sovit helt okej men det var ett rent helvete att gå upp imorrse.. vaken var jag, men det är ju det där med att stiga upp ur sängen.. ja inte riktigt min grej helt enkelt :P

Jag är jätteöm under mitt högra öga, det är nog en vagel som håller på att titta fram. Känns som ett feting blåmärke! Haha, hur lyckas jag? Träningsvärk i magen också ja, har börjat hosta så jag känner den mer än väl. Lite roligt, för jag börjar typ fnissa när jag känner att det gör ont, vilket resulterar i att det gör ännu ondare. Ja vilket dilemma.. men humöret försöker jag i alla fall hålla uppe fast det är svårt. Men personligen tycker jag att jag lyckas ganska bra ;-)

Nehe, nu ska jag jobba lite igen här.. systemen krånglar, så det är ganska skönt :) Ha en bra dag! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0