Fredag



Godmorgon! Såhär såg det ut när solen var påväg upp över Öland tidigare idag.

Jag vaknade upp med lite bättre humör idag måste jag säga. Kan man göra annat när man inte behöver återvända till Rockneby än på ett tag? Hur eller hur så började jag jobba 07,00 idag vilket innebar att klockan stod på 05,30. Det var bara att gå upp & ta en promenad med bebis och sedan plocka ihop det sista innan jag slutligen begav mig till jobbet. And here I am!

Ikväll blir det myspys & Let's dance med mina bästa. Sedan imorgon ska vi forhoppningsvis träffa Vedde =) Kanske fest, kanske inte. Only time will tell. Men nu ska jag i alla fall göra mitt bästa här på jobbet idag. Är ju sista dagen på konsumentsidan :-) Hoppas ni får en toppendag & att det fina vädret håller i sig. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

hahaha! nu fick jag en bild i huvudet så jag började fnissa för mig själv här i skolan.. att du ordagrant tar en promenad med en bebis :D haha, har bebis i koppel! hahah! Förlåt, jag är trött idag :P

2010-03-26 @ 11:33:20
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0