Onsdag

Hej på er!
Idag var jag uppe med med tuppen yttligare en natts sömn. Jag vet inte vad det var med mig igårkväll, men det var inte bra. Och sen att man sitter och kollar på massa gamla kort sedan vi var små gör inte alltid saken bättre. En tripp till det förflutna, men ibland behövs det. Jag drog i alla fall slutsatsen att jag var inget gulligt barn ;P haha!
Hur eller hur så har jag hunnit med att vara en sväng i O-hamn idag och nu sitter jag på jobbet. Har hört på ryktesvägen att det nu är bestämt. Jag börjar jobba med Små & Medelstora Företag istället för konsumentkunder. Hiss eller diss? Jag håller andan och hoppas på det bästa. Tackar även alla berörda parter för stöd & hjälp till beslut. Man ska ta chansen att avancera på arbetet när chansen finns, eller hur? :-)

Ikväll återvänder jag inte till byn för er som är intresserade att veta och inte redan vet om det. Mormor insisterade på att ha humle inatt i och med att jag jobbar till 22. Söta mormor, hon känner sig nog ensam. Men Emmy lyder order och stannar i stan.

Hoppas ni har en bra dag :) Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0