Tisdag

Igårkväll blev det först film hos Sara med syster Busmus. Såg halva Twilight innan jag var tvungen att lämna dessa söta tjejer. Men det gör inte så mycket, filmen har jag ju sett innan och er träffar jag igen ;) Sedan när jag kom till byn var det bara att gå ut på promenix med bebis och möta upp Stina. Gick en sväng genom Rockneby och sedan följde hon med mig hem och tittade på Marley. Jag gillar filmen, den är fin!

För övrigt så älskar jag när mina vänner är ute och svävar på små rosa moln bredvid varandra. Jag blir glad bara av att dom blir glada. Det är allt som krävs för att jag ska vara lycklig, att folk i min omgivning är lyckliga! :-) Hihi.. En vacker dag kanske det finns ett rosa moln till mig också, haha ;P

Nu är det dags för mig att jobba vidare. Mitt öga är mycket bättre idag, gör fortfarande ont när jag petar på det, men det får jag helt enkelt låta bli att göra :-) Hoppas ni får en bra dag! Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Vi reserverar ett moln till höger om mig här :D

2010-03-23 @ 09:41:24
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0