Måndag

Överlevde natten. Vaknade imorrse av ett svullet och geggigt öga (vagel). Visste faktiskt inte vad jag skulle ta mig till. Varför ska det hända när jag är ensam i Rockneby? Varför ska det vara så mycket värre än vad det brukar vara när jag inte har någon att prata med? Det här är den värsta vageln jag har haft hittills. Jag övervägde att stanna hemma från jobbet men insåg snabbt att det inte var värt det. En hel dag i Rockneby, själv, nejtack! Så jag tog vackert mitt pick & pack och åkte till jobbet i alla fall. Nu sitter jag här och har ont så fort jag fokuserar på datorn. Och så rinner det. Suck.. ja är det inte det ena så är det det andra. Men men..

Igårkväll kom Sten-långben förbi mig i byn och kollade på film, åt ostbågar & drack cola. Trevligt med lite sällskap :) Sen var det bara att gå och lägga sig. Ikväll blir det nog någonting i samma stil. Fast vi ska se Marley. jag tror att Stina kommer gråta, men gör nog det när man ser den, om man inte heter Emmy. Jag fällde nog någon tår sist, men inte överdrivet mycket, för jag heter Emmy :P

Nehe, dags att göra lite nytta. Hoppas ni får en kanondag i det fina vädret! Njut åt mig också :-) Kramar! ♥


Kommentarer
Postat av: My

gråt gråt gråt :D Underbart fin film :)

2010-03-22 @ 16:47:20
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0