Söndag

Jag vill börja med att tacka alla för gårdagen! ♥

Okej. Jag har överlevt hittills. Sitter i Rockneby nu, kom hit kvart över 6. Och jag lever!! Ja, det finns nog hopp för mig också. Måste säga att det var lite tråkigt att se att kylskåpet var tomt på mat så jag var tvungen att åka och handla mat det första jag gjorde. Inte okej.. men jag kan inte göra så mycket åt det. Tur att lönen kommer på torsdag. För ICA Rockneby är dyyyyyrt!
Men som sagt, än så länge lever jag. Och sen ska jag träffa Stina så jag förblir nog levande ett tag till :) Natten kommer bli värre, I guess, det är alltid värre på nätterna. Men bara jag somnar så ska den nog gå bra. Ska försöka sysselsätta mig med städning osv. på min lediga tid. Men det får jag inte börja med än. Så ikväll blir det film & lugnt.

Jag vet inte varför, men Rockneby ger mig dåliga vibbar. Detta huset ger mig dåliga vibbar. MEN jag tror att det är bra för mig att vara här. Och jag ska försöka att inte blir så deppig av det. Det SKA gå :) Känner jag min ensam så finns ju alltid telefonen :)

Nu ska jag.. ööhm.. tvätta kanske? Nej det får vänta. TV får det bli! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0