Torsdag

Hej mina sötisar! Hur mår ni? Har ni sovit gott? Jag har sovit ganska gott förutom att jag vaknade en gång och trodde att jag skulle dö av värmeslag, men heey. That's me! Idag blir det jobb till 16,30 och sedan ska jag möta upp syster på stan för att vandra omkring lite. Vet inte om jag eventuellt ska försöka hitta ett par gåvänliga skor som jag kan vandra omkring i på gatorna i i vår. Kan behövas!

Annars har jag inte så himla mycket planer. Får se lite vad som händer och sker helt enkelt. Pappa & Pär blev glada för blomsterbudet igår vilket var roligt :)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: stina

Hej min sötis! Jag mår bra, lite förkyld dock och har världens "inåtfinne" på hakan haha. Och jag har sovit gott hjos min syster! haham tänkte bara att du ville veta ;)

2010-03-18 @ 10:16:17
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0