Onsdag

Godmorgon på er!
Jag har varit på jobbet och har tagit 3 samtal på en timma och en halv timma. Sitter ledig heela tiden (har egentligen ett dagsmål på 8,5 samtal/h, men i och med att ingen ringer in så är det svårt att ta så många...) Och då känner ju jag såhär; varför i hela fridens namn ska jag sitta här när jag har fruktansvärt ont i halsen? Fast sen känner jag också; varför ska jag åka hem när det ändå inte är något att göra på jobbet? Hmm.. dilemma :P MEN, pengarna behövs så jag väljer att stanna!

För övrigt så snöade det idag när jag åkte till jobbet. Inte okej, jag som trodde att våren var påväg. Men men, den kommer! Vi får nog bara ge den lite tid.

However. Nu har jag sagt till min teamledare att jag verkligen verkligen vill ha min semester i period 2. Hoppas jag får den. Håll tummarna för mig!!

Dags att snyta nosen & checka blåsorna i halsen. Hörs sen ;-) Kramar ♥


Och just det! Jag har för övrigt varit en snäll dotter och skickat blomsterbud till Pappa & Pär idag, dom fyller ju år :-) Hoppas det uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0