Lördag

Hola!
Igårkväll skulle det vara tjejmys hemma hos Stina. Jag, syster  & banana åkte ut tillsammans för att umgås och snacka lite. Började med att spela Med andra ord & sedan dök även Tove upp. Det blev lite småprat och sedan var det dags för oss Kalmarbor att dra oss hemåt. Jag höll på att somna ;P Vi får göra om det någon annan dag tjejer, när vi är lite piggare!

Idag är det åter igen jobb som gäller. Började 8,30 och det tog en sjuhelvetes tid för mig att komma upp. Jag som skulle sätta på kaffe och allt hade jag tänkt, men det gick bara inte. Jag frös som en gnu! Förlåt, dåligt samvete! Ikväll är det fest som gäller har jag hört. Utgång. Träffa folk. Umgås. Dansa. Måste se vem som vinner melodifestivalen också!! Hihi.. Heja manboy!

För övrigt så är inte min hals alls okej idag. Gör pissont att prata, damn! Hoppas att det försvinner snart då detta är olidligt!

Dags att sätta fart här nu! Ha det toppen! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0