Fredag

Göd Mörgon! Hur står det till hos er? Jag är trött, fast jag har sovit inatt. Sovit riktigt gott till och med! Ja, i alla fall fram tills 5 snåret då det var en grå ullig liten katt som la sig PÅ mitt täcke där mina fötter skulle ligga (ja, fast fötterna skulle ligga under täcket) så jag fick helt enkelt lägga mina fötter på andra sidan sängen och räckte täcket dit? Neee! Rackarns! Att jag inte kan lära mig att man faktiskt kan flytta på kissen om hon tar mitt täcke & mina fötters plats :P

Idag började jag jobba vid 07,00 och ska alltså sitta här till 15,30. Sen är frågan vad som händer & sker ikväll? Igår var det tänkt att vi tjejer skulle sitta och dricka & snacka skit, men sen.. film? Johanna du har precis varit i norge, jag vill höra allt om det och ha lite update! Tänk er; tjejsnack, let's dance, ett glas vin & en påse ostbågar (jag älskar mina ostbågar!) kan det bli mysigare? Så vad säger ni tjejer? Hur gör vi ikväll?


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker de låter looovely! Men skriv ett sms till Johanna, hon skulle kolla om vi kunde låna hennes systers lägehet i stan :)

2010-03-12 @ 10:18:15
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vi kunde inte vara hos hennes syster :( Är vi hos dig då?

2010-03-12 @ 10:41:54
URL: http://fabulousemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0