Torsdag

Godmorgon! Sovit gott? Det har inte jag! Tog mig en evighet att somna och när jag väl somnade så vaknade jag stup i kvarten. Och jag kan inte börja läsa när jag redan är pigg heller, det resulterar bara i att jag blir ännu piggare och väldigt inne i boken. Idag är jag alltså ett nervvrak. Så jag ber om ursäkt redan nu!

Kan dela med mig av gårdagens tur till Maxi (ja, vi åker dit nästan varje dag. Men jag var verkligen i  behov av goda ostbågar!) Under bilfärden hem piper det till i min mobil och när jag går ur bilen läser jag SMS:et och viker mig dubbel!! Det stod: "Du är nog det sötaste jag har sett.. du undrar säkert vem jag är och vad jag är för någon som gör såhär :)" Medan My startar datorn så vi kan kolla upp vem min beundrare är svarar jag "Haha ja det undrar jag. Vem är du? Men tack :)" och får då till svar "Jag såg dig i kalmar och fick reda på vem du var genom att kolla ditt bilnummer :) Hoppas verkligen inte du tar illa upp för att jag skrev så... eller nåt :) För du är väl en snygg mörkhårig tjej med rosa rattmuff?" And so on. Nu är vi gifta & har två barn. Skämt å sido. Haha.. men sånt är ju lite roligt :P Ingenting som brukar hända direkt..

 

Nu är det dags för jobb. Ha en underbar dag! Och just det. Jag är sminkad idag. Det verkar vara mer acceptabelt än att springa omkring osminkad ;P


Kommentarer
Postat av: My

Keep in touch! :D hahahhaha. Yo go girl! ;)

2010-03-11 @ 20:08:06
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0