Tisdag

God morgon!
Att vakna med huvudvärk och ont i hals & näsa (hur är det ens möjligt?) är inget jag rekommenderar. Panodil är taget men hittills verkar det inte vilja ge med sig. Förhoppningsvis blir det bättre under dagen så att jag kan träna sen. För jag måste faktiskt bygga upp min kropp nu! Ni som läser min blogg & tränar, blir förkylningar värre om man tränar? Eller vågar man göra det? It's now or never liksom!

Annars är det bra! Att mina prover var bra har faktiskt gjort mig på lite bättre humör även om det inte märks så mycket, och solen skiner idag. Till och med min bil startade. Kors i taket ;) Så nu ska jag få tillbaka min livsglädje hade jag tänkt, så att folk står ut med mig!

Hoppas ni har en bra tisdag! Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0