Tisdag

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det och jag är minst lika chokad som ni är, men jag trivs på jobbet! Och det känns så sjukt bra att åka dit och känna att det inte är pest och pina. Faktiskt.

Men fast detta så känns inte allt helt okej. Fråga inte varför, för det vet jag inte. Men jag försöker att se förbi de tankarna och fokusera på allt som är bra istället och det funkar oftast :)

Nehe, om man skulle hitta på något annat kanske. Busmus är och bowlar ikväll så vi får re oss själva här hemma. Men hoppas hon har en bättre kväll än dag i alla fall! :)

Lite bilder från gårdagen:






Kommentarer
Postat av: Dinka

Fina bilder! Och nästan alla hade rak horisont. Jag är impad! ;-)

2010-03-31 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0