Tisdag

Godmorgon sunshines! Jag mår skit rent ut sagt. Min nacke gör ont och jag antar att det är spänningarna som även ger mig huvudvärk? Nysningarna nyser ikapp och jag fryser.. det är helt enkelt inte helt okej. Hoppas att det blir bättre under dagen :)

Idag jobbar jag i alla fall till 16,00 och sedan blir det träning precis som förra veckan. Gillade det passet! Och sedan bjuder nog kvällen på Dating in the dark, Desperate Housewives & Cougar Town kan jag tänka mig. En perfekt kväll! Är även ledig från jobbet imorgon så man behöver inte tänka på att gå och lägga sig jättetidigt :-)


Hoppas ni alla mår bra! Nu ska jag jobba här och kamma hem några nysälj & tjänster! Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0