Onsdag

Hej på er!
Träningen igår gick bra och följderna blev (precis som jag trodde) träningsvärk i mage & rygg. Resten av kroppen verkade inte tycka att det var så jobbigt. Men träningen var rolig måste jag medge! Även att huvudet tog skada av alla hopp & skutt, men det var värt det!

Imorrse vaknade jag vid 05,15 och trodde att jag skulle gå upp. Insåg snabbt att jag inte skulle det men frös som en gnu! Så kollade lite på mobilen innan jag insåg att jag var tvungen att försöka somna om igen och kurade ihop mig till en liten boll. Jag somnade om men vaknade till och från hela tiden fram tills klockan ringde. Huvudet har inte lika ont just nu, så jag hoppas att det håller i sig så resten av dagen. Funderar på att byta ut allt kaffe mot vatten? Kan det hjälpa?

Nehe, nu ska jag jobba igen. Ikväll  blir det en promenad med My & Catja istället för träning. Vädret är ju underbart! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0