My body loves me!

Jag måste ha varit en väldigt dum flicka i mitt förra liv. Min kropp verkar göra allt för att gå emot mig! Alltid är det något. Igår vaknade med världens smärta i nacken som fortsatte ända tills idag. Nu har den äntligen börjat gå över men istället ersatts av blåsor (?) i halsen. Ja, jag ser dom till och med när jag kollar i spegeln och lyser med mobilen. Inte konstigt att det gör ont att prata, dricka, äta osv. Igårkväll fick jag typ näsblod utan anledning också. Nu vågar jag inte snyta mig för att jag är rädd att skiten ska komma igen.

Men för övrigt så är allt bra. Solen skiner och imorgon är jag ledig. GÖTT! Vad hittas på? Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Stackars :( jag sitter i skolan! Det är surt!

2010-03-16 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0