Måndag

Fick svar från läkaren idag. Tydligen var mina prover helt normala, inget utöver det vanliga på dom inte. Slutsats; jag är i alla fall inte allvarligt sjuk.
Men idag mår jag inte toppen kan jag inte påstå. Är typ skakis och jättevarm samtidigt som jag då & då får en frysattack. Illa mår jag också.. Antagligen så är det min söta förkylning som jävlas, men tänkte att jag ska vänta tills jag har ätit och se om det blir bättre i alla fall. Näsan rinner inte, jag hostar inte & jag nyser inte, så borde ju inte utgöra någon smittorisk i alla fall :-)

Vill även passa på att gratta Johanna på födelsedagen! Har ju inget mobilnummer som jag kan nå dig på, så detta får funka för stunden! Hoppas du får en underbar födelsedag och massa fina paket!! ♥

Nu ska jag jobba vidare i väntan på lunch. Hoppas ni har en toppendag! Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0