Lördag

Jag har hört att det blir fest ikväll. Förfest hos Tobbe (?) och sedan vidare till Palace. Ja, någon gång ibland måste man dansa av sig har jag hört och jag tror att ikväll är kvällen med stort K.

Håller på att laga mat just nu. Eller nja, jag tittar mest men liet har jag hjälpt till :) Hasselbackspotatis & Fläskfilé med mozzarellaost i och inlindad i bacon. MUMS! En riktigt höjdarmåltid tror jag minsann att det blir, men det återstår att se :) Sen ska mitt hår hinna färgas också innan vi drar ikväll, kommer antagligen bli supermörkt, men det återstår också att se. Jag skiter i vilket sålänge jag slipper gå med min fruktansvärda utväxt jag har just nu.

Slut för den här gången! Kanske slänger in lite bilder innan vi drar ikväll, det beror på vad tiden säger. Ha en underbar kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0