Konversation

Härmed förklarar jag mig själv som världens mest oansvariga människa.

Helgen har varit toppen. För tillfället älskar jag mitt liv. Människorna runt omkring mig älskar jag också. Mina workmates däremot, dom dumförklarar mig lite. Hmm..

Blomkvist, Emmy
Om jag ska ha hamburgare, borde jag ringa ner och beställa det innan då? annars tar ju den typ 10 minuter :/
jag är tjockiz, jag ska äta hamburgare!
Hultman, Axel
ja det måste du nog göra
Nilsson, Tony
helt rätt.
ring då alltså 20 över
Hultman, Axel
precis!! gäller att vara tydlig tony så att hon inte missar det!

Undra vad jag har gjort för att förtjäna detta? Haha! Äh, jag har i alla fall roligt på jobbet och det är väl huvudsaken?


Kommentarer
Postat av: Axel

Haha men vadå? det gäller ju att vara tydlig mot dig emmy! ;)

2010-06-21 @ 12:22:23
Postat av: Tiger

Helt rätt! 20 över, alltså för ca 2 minuter sedan.

2010-06-21 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0