Things to do

Note to self:

  • Färga håret. I look like crap! Hemma eller hos frisör?
  • Ring vårdcentralen och boka tid för sista sprutan av Twinrix.
  • Börja spara pengar för framtida resor. Någon gång måste jag väl uppfylla mina drömmar?
  • Skratta mer - livet blir mycket roligare då!
  • Jag måste lära mig gråta, tänk vad det skulle lätta på trycket!?
  • Våga gör misstag. Det är mänskigt och det är av misstagen man lär sig, right?
  • Sluta vara så in i helvetes rädd hela tiden. Allt sker av en anledning.
  • Skratta ännu mer - vad är mer underbart än att skratta ända från hjärtat och dela med sig av glädjen?
  • Ta vara på alla underbara människor jag har runt omkring mig.

Ja, det får vara allt för idag. Jag gav er ju i alla fall något att läsa, samtidigt som jag gav mig själv en hint till vad jag måste ta tag i. ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Axel

Skratta är det roligaste som finns! =D Skrattar gärna mer med dig! ;-)

2010-08-10 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0