Göteborg med My & Vedde

Ja, vi har haft en superbra helg i Göteborg, jag My & Vedde. Åkte från Kalmar vid 6 i lördags morgon. Tröttis. Tog en rökpaus längs vägen:

Jag ser MYCKET konstig ut för övrigt... HAHA!



Stannade i Värnamo för frukost på Mc Donalds. MUMS:



Någon gång på förmiddagen slog värmen till ordentligt så vi höll på att svettas ihjäl. Usch och fy vad varmt det var. Och ingen AC hade vi heller så det var bara att göra det bästa av situationen. Badkläder på! Mötande trafik - titta inte för mycket så att ni kör av vägen! Såhär såg vi ut:



Jag vet inte riktigt hur dags vi var framme i Göteborg men kan tänka mig att vi lämnade grejerna på hotellet vid 11.30 eller något och vandrade direkt vidare till Liseberg. Jag fick med mig både My & Vedde upp i det mesta, fast Uppswinget fick jag åka själv. Hade i och för sig inte förväntat mig något annat, så det var heeelt okej ;-)

My livrädd innan Balder ;)

Två livrädda flickor! ;D

Virvelvinden.. Jag mådde ILLA!

Gulle... ööööhm!!!

Jag fick åka själv.. :P

Men nöjd efteråt ;D

THEY DID IT! ♥

Jag & Veddis i Höjdskräcken!

 

Sedan gick vi och käkade efter många timmar på Liseberg och slutligen checkade vi in på hotellet och gjorde oss iordning för kvällen. Spelade SMS-roulett på rummet och drack god dricka innan vi rörde oss ut på Avenyn och nattlivet. Hemfärd på söndagen efter lite shopping i Nordstan. Tack för en underbar helg tjejer! Detta måste vi göra fler gånger!

 

Toffsen då. Kolla in toffsen ;D haha!

On our way home!

 

Idag har varit en riktigt skön dag med sol & bad på Öland. Brännan har bättrats på lite och kycklingsallad har ätits. Yumm. Hoppas ni har haft en fin helg kära vänner! JAG HAR SEMESTER NUUU! :D Puss&Kram! ♥


Today's outfit ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0