Everything changes

Just det. Jag har glömt att berätta för er att jag, My, Thomas & Catja åker till städernas stad på lördag, dvs. Göteborg. Det blir nog lite upprepning av helgen v. 26, min första semesterhelg då jag, My & Vedde var där. Liseberg, chill och sedan kanske lite utgång? För vet ni vad jag har kommit på? Jag har blivit en riktigt tråkig människa. Har inte varit ute och dansat och partajat på.. HELA SOMMAREN? Midsommarafton var ett undantag, det var ju midsommar då liksom. Rätta mig om jag har fel, men jag tror verkligen att jag inte har varit ute mer?
Whatsoever. Jag får helt enkelt ta det för det det är.

Konstaterande: Jag är ingen festprisse längre! Kan ändras och komma tillbaka, men just nu; nej.


Midsommarafton 2010


Min 20års-dag.


Nyårsafton 2009-2010


Göteborg eller Stockholm 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0