Onsdag

SKJUT MIG!


(Jag vet att man inte får säga så, men jag gör det i alla fall. Det har till och med börjat regna? Lättpåverkad av minsta lilla förändring som jag inte tycker om är jag i alla fall.)



För övrigt är väl allt som det ska vara antar jag. Spelade minigolf igår och jag förlorade. Inget ovanligt ;-) haha. My åker antagligen till Nybro ikväll med sin pöjk så får se vad jag & Lizzie hittar på. Igår åt jag ostbågar igen, och chips.. trots förlusten av byxknappar, men jag kan glädja er med att byxknappen på dagen byxor fortfarande sitter kvar. Känns bra.
Och, så tror jag också att jag har kommit in i en period när jag inte vet vad jag ska skriva i bloggen. Därför skriver jag såhär onödiga saker som ingen bryr sig om. Grattis till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0