Kreta 2010

Yes. Idag är alltså dagen då allt ska vara nerpackat och man ska ta den där tunga otymplyga väskan som av någon anledning inte får väga mer än 15kg och åka till flygplatsen. Jag har ingen aning om vilka böcker jag ska ha med mig, så ska ta mig tiden att läsa lite baksidor sedan i hopp om att hitta någon självbiografi om något hemskt då sådant är mest intressant att läsa. Ptja, vi får väl se hur det går.

Snart är det dags för frukost här, sedan en sväng till stan för att köpa hem lite viktigt. Till middag blir det pizza då vi har valt att avstå från flygmaten och pizza klarar man sig länge på. Duscha ska jag hinna göra också är tanken. (Tänk nu på att det tar mig nästan en halvtimma..) Och ja.. jag kommer nog behöva ungefär sisådär 48 timmar på detta dygnet. Vem gör mig till lags och fixar detta?

Back to reality. Vid 16.40 går flyget. 14.40 ska vi tydligen vara på flygplatsen vilket innebär att min mobil som jag INTE SKA HA MED MIG stängs av vid 14 ungefär. En semester med massa sol, bad och umgänge med underbara syster väntas. Det kan inte bli annat än bra! Hoppas ni får det fantastiskt här hemma och att solen stannar kvar ett tag till. Ska försöka hitta ett internet-café så jag kan hålla er uppdaterade ;-) Förhoppningsvis med lite pic's också.

Kreta 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0