Lördag

 

 

Hallå där! Idag är det lördag. My jobbar sin sista arbetsdag innan även hon går på semester och jag sitter och steker ute i solen, precis som det ska vara. Långtråkigt kan tyckas, inte då(!) säger jag!

Igårkväll satt jag, My, Camilla & Thomas på krögers i några timmar. Drack två glas vin & chillade lite. Sedan åkte jag, My & Thomas hem hit och gick ut med hundarna, spelade ölspel och hade det trevligt. Blev dock tidig sänggång trots att vi skulle varit vakna hela natten. Äh, det kommer andra nätter.

Nu har jag funderat ännu lite mer på ospecificerat boende på en utomlandsresa. Jag är på det! Ett äventyr! Yey! Fast helst åker jag ju till Platanias och bor på Sunset Suites, men om det inte skulle gå liksom. Ospecificerat någonstans.. jaa.. det skulle nog vara skoj!

Nehe, nu ska jag ut och steka lite! Ha en underbar dag söta ni. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0