SOL

Ptja.. jag vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna att solen inte är framme idag? Kan det vara för att jag har blå naglar gud straffar mig? Eller hänger allt på dubbelhakan? ;-) Skämt å sido. Hoppas solen kommer fram snart så man kan pressa lite till. I NEED IT! Annars vet jag inte om jag eventuellt åker ut till Rockneby idag eller vad jag ska hitta på. Vi får helt enkelt se vad jag känner för.

Sitter och letar förbryllat efter sistaminuten-resor till Kreta-Platanias som jag & My kan åka på nu den 15:e. Vi VILL till samma ställe som sist, men får se vad resegudarna säger om det. Priserna måste först och främst sänkas ganska duktigt! Sedan kan vi klicka på "BOKA"-knappen och åka till flygplatsen. Hoppas bara att flygstolarna och rummen finns kvar då.. så att det hinner sänkas lite till.. annars kanske det är ödet.

Igår åkte vi i alla fall över till Öland och solade. I förrgår likaså. Idag tror jag dessvärre att jag får hålla mig till fastlandet vilket nästan duger lika bra. Ja först och främst ska ju solen komma fram. Ikväll blir det en drink eller två på någon uteservering i stan och sedan är det hundvaktande som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0