Onsdag

Idag har gått för snabbt. Har packat, varit i stan, ätit och firat lillebror och det känns som att jag nyss gick upp. Inte okej.. hade velat ha ett par timmar extra idag känner jag. Men men.. packningen ska bara finslipas lite till sedan är jag mer än redo för Kreta med syster!

Ja, idag är en stor dag för många. Vi har en kronprinsessa som fyller år, frankrikes nationaldag firas med buller & bång & raketer. Men det viktigaste som firas för mig idag är ändå min lillebrors födelsedag. 19 år, min lillebror börjar bli en stor lillebror. Men hur gammal han än är så kommer jag nog alltid se honom som den lilla busiga brodern som jag skyddar med mitt liv. Brodern som jag höll på att skälla ut lärare på novaskolan åt. Brodern som alltid alltid alltid kommer vara min alldeles egna lillebror.
Men det är också snart 19 år sedan han förlorade sin andra halva, sin tvillingsyster.

maybe one day we can meet face to face
in a place without time and space
happy birthday, I love you whoever you would have been!


Och ett enormt stort grattis till lillebror. Jag älskar dig!


Syster & bror


Kommentarer
Postat av: Mamma

Emmy!

Du är en pärla!Älskar dina fina texter om dina syskon. Puss

2010-08-19 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0