Lördag

Jag måste ha gjort något dumt. Mycket dumt. För tydligen blir jag straffad. Mitt öga rinner som aldrig förr OCH det regnar ute. Ögat då, ja vad ska man göra med det? Jag har fixat en tillfällig lösning för att slippa torka hela tiden;

 

Ja, varför rinner då mitt öga? Jag tror att det från början beror på det starka ljuset av solen på Kreta. Jag har alltid varit mycket ljuskänslig och fick bland annat ligga med solglasögon hos tandläkaren FAST jag blundade. Men det hjälpte inte så mycket det heller. Så solen startade nog mitt lilla problem den här gången. Och nu är ögat lite svullet och extremt torrt runt om, vilket irriterar, så då fortsätter det att rinna. Suck! Hoppas det slutar tills jag börjar jobba på måndag i alla fall, för det kommer bli jobbigt annars.

 

Och regnar gör det som sagt också. Usch & fy. Egentligen så är det en sånhär dag som man ska tillåta sig själv att ligga i soffan med en varm filt, dricka varm choklad och äta massa kakor och godis hela dagen. Men nej, jag känner för att hitta på något. Inte för att jag kommer göra det, men i alla fall. Jag kommer antagligen bli sittandes här vid min dator, eller eventuellt åka en sväng runt stan då vi ska köpa kroppkakor. Men mer blir det nog inte. KANSKE vill förbi Hansa och kolla lite kläder, men vi får se :-)

 

Ha en underbar dag i regnet allihopa. Och jag lider lite med dom som precis har fått semester, för det här är inte direkt något semesterväder. Men man får försöka se det lite positivt, kanske få något gjort inomhus istället ;-) Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0