Kreta 2010

Igår kom vi hem från vår underbara resa på Kreta. Jag & My. Sisters in arms ♥

Veckan har varit fantastisk på alla sätt och vis och det har verkligen varit semester. Sol & bad på dagarna. Sedan ut och äta och för att slutligen avsluta kvällarana på balkongen med en kall Bacardi Breezer och kortspel. Vissa dagar prat om livets stora frågor också. Vi har gått och lagt oss vid 22-23 varje dag (en dag var vi faktiskt uppe ända till 24! hör & häpna!) Underbara kvällar med 30 grader sittandes i slappa sköna linnen på balkongen och bara njuta och höra vågorna slå mot stranden. Ett perfekt avslut på min tre veckor långa semester. Verkligen perfekt. Och detta perfekta avslut på semestern hade jag med min underbara och bästa vän. Det kunde faktiskt inte bli mycket bättre.

Lite bilder från resan kommer här. Det kan bli en hel del bilder faktiskt, då vi tog 400 stycken under resans gång. Men jag ska försöka fatta mig kort ;-) Fler bilder för er som vill se finns på facebook.

 

Nu orkar jag inte lägga upp fler, faktiskt. Det här har tagit lång tid redan nu, så ja.. vill ni se mer är det som sagt facebook som gäller. Hoppas ni allihopa mår fantastiskt bra! Jag gör det, faktiskt :-) Livet blir vad man gör det till, right? KRAM! ♥


Kommentarer
Postat av: Axel

Ge mig Kreeeeeeta! :O

2010-08-10 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0