Fredag

Nu är min lunch snart slut på jobbet så jag tänkte passa på att skriva lite de sista minuterna. Idag har vi iPhone 4-release, vilket innebär högt tryck och mycket att göra. Det är också mycket sälj vilket gör det hela roligare! I like! Alla kämpar för att sälja så många som möjligt och stämningen är bra. Vi borde släppa iPhone oftare ;)

Imorgon bitti vid 6 tiden åker vi till Göteborg för att gå på Liseberg och njuta av ledigheten. Underbart gäng måste jag säga att vi är och vi kommer få superskoj, det är jag säker på. Hotellet, Elite Park Avenue, är bokat precis som vanligt och jag väntar med spänning på avresan. Catja kommer däremot aldrig mer vilja umgås med mig & My då hon inte har hört oss "sjunga" en lång bilresa. Fast å andra sidan ska jag ju dela säng med henne som vill prata tills hon somnar.. HMM! Men det kommer bli alla tiders :-)

På söndag är vi tillbaka igen efter en bra helg. Livet är som det ska vara och jag njuter av varje sekund. Tack alla underbara för att ni finns och gör mina dagar till bra dagar. You're worth your weight in gold!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0