Första kvällen på semestern

Yes, då har jag gått på semester nu. För första gången i mitt liv så har jag betald semester såhär mitt på sommaren. Ikväll sitter jag ute och har lite kvalitets-tid med älskade syster (jaa, förutom att jag sitter och skriver blogg då, lagom osocialt, men jag är snart klar.) Ville mest berätta mina planer för helgen då jag antar att det inte blir något bloggande för min del.
Imorgon åker jag, My & Vedde till Göteborg tidigt på morgonen. Ska tillbringa dagen på Liseberg, natten på stan och gryningen/morgonen i en underbart skön hotellsäng på Elite Park Avenue. Mitt på Avenyn. Underbara oslagbara Elite. Vi kommer få en toppenresa och kommer ha så sjukt roligt! Vill ni hålla er uppdaterade med bilder så är det facebook som gäller. Där laddas det nog upp under tiden.

Sen har jag semester i 3 veckor. Återkommer efter helgen med resten av semesterplanerna ;-) Ha det underbart alla här hemma!!

Pussar&Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0