Det verkar som att solen också har tagit semester

Ja, idag är inte vädret så mycket att hänga i julgranen tyvärr. Vet inte riktigt vad man ska göra med den här dagen men det blir nog att jag åker in till stan en sväng sedan. Måste in på BikBok för att köpa min fina tröja som jag vill ha och absolut inte borde lägga pengar på, men vafan liksom.

Imorgon hoppas jag på sol igen så att man kan pressa pressa! Har fattat det som att jag & Tony har en liten tävling om vem som är brunast när vi kommer tillbaka till jobbet? Lite jobbit bara att han har en vecka mer än mig, men jag kan kanske klara det ;D
Måste åka ut till pappas jobb och tvätta bilen någon dag också, har inte gjort det sedan jag fick den och det var när jag fyllde år. Så jag tror minsann att det är dags nu. Har jag berättat för er hur underbart det är med semester? I looove it!



Kommentarer
Postat av: Sara

Det var kul att se dig idag sugar! :D

2010-07-06 @ 19:39:19
URL: http://sarahagman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0