Torsdag

Dagen började bra. Vaknade och ville verkligen inte gå upp. Ville inte jobba. Ville ingenting, heja. Hade dessutom totalt glömt bort att jag skulle hämta Fia innan jobbet så jag tänkte ju att det gick att ligga kvar lite längre i sängen än vad det egentligen gjorde. En stressad Emmy i sin bil rullar iväg och kommer till jobbet precis i tid.

Efter 10 minuter på jobbet får hela kontoret ett mail: 

"Hejsan
Är det någon här som är ägare till en grön Skoda ?  Billjusen är inte avstängda.

Hälsningar
Eva"

Javisst, det var bara att ta på sig jackan och traska ut igen. Hoppas bilen startar när jag slutar för dagen.
Jag ska för övrigt börja sitta på TM idag på jobbet (igen) och jag ser inte alls fram emot det. För det första så måste jag välja mellan att ta min lunch 11,00 eller 15,30 idag (jobbar 8,30-17) och det går inte. Tar jag vid 11 kommer jag vara hungrig vid 3 igen och tar jag vid halv 4 så har jag hunnit tyna bort innan. Så jag ska stå på mig lite och säga att de tiderna inte funkar för mig.

Nu ska jag hämta kaffe och få upp värmen tänkte jag! Ha en bra dag :-) Kram ♥


(SEX DAGAR KVAR!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0