Söndag

Hej på er!
Idag är jag ledig från jobbet, skönt! Har precis kört My till jobbet typ och ska strax äta lite. Vet inte vad som ska hittas på riktigt, men det är sådant som märks.
Igårkväll blev en slappiskväll med Harry Potter och någon häxfilm, myspys. :)

Min fot är fortfarande knas. Vrickad konstig fot typ. Jösses. Och ingenting verkar hjälpa heller, men det är väl bara att inte anstränga för mycket och invänta att det försvinner, förhoppningsvis så blir det bättre snart :)

Bjuder på två bilder istället för jag har då inget vettigt att skriva.


Kommentarer
Postat av: Stina

jag älskar de kortet på dig de sista, så himla vacker!

2010-01-11 @ 11:38:38
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0