Måndag

God Morgon! Har ni sovit gott? Jag har faktiskt sovit gott! Somnade ganska snabbt, inte vaknat en enda gång och ja, helt toppen! Min fot är däremot inte bättre, igår övervägde jag att hugga av den, men insåg ganska snabbt att det var dumt ;-) haha.. Hur eller hur så sitter jag på jobbet nu och om man bortser från en kvaddad fot och lite nästäppa så mår jag bra. Det känns skönt att säga så jag gör det igen; Jag mår bra!

Idag är det jobb som gäller fram till 16,00 och sedan vet jag inte riktigt vad som hittas på. Såg nyss att polisstationen har öppet till 19,00 på torsdagar så då ska jag i alla fall hämta mitt nya pass, och imorgon ska jag iväg och ta spruta nr. 2 mot Twinrix. Sen på lördag fyller min farmor 80 år så då antar jag att det blir en tur ut till byn för att fira henne. Och det är inte många dagar kvar innan vi åker nu heller, 9 för att vara exakt, så det finns en del att fixa inför det också.

Men nu innan jag gör något annat så ska jag jobba klart för dagen! Ha en bra start på veckan! Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åhh, jag vill med ha den vita!!!! Eller den aprikosa, men fanns bara röd kvar när jag kom dit :(

2010-01-11 @ 10:05:26
URL: http://nadjasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0