Lördag

God dag!
Det nya året har börjat ganska bra ändå måste jag säga. Eller ja, det har ju inte hänt speciellt mycket utöver det vanliga, men i alla fall. Igår var en bakisdag med pizza & kalas hos Linda som fyllde ett helt år äldre :) Och idag är det jobb som gäller, sedan ledig i yttligare två dagar. Min fot har blivit allmänt konstig, typ vrickning eller något. Ont gör det i alla fall och köra bil är inget jag rekommenderar, men måste ju ta mig till och från jobbet, så det var inte mycket att be för. Det är så sjukt tråkigt att det inte kan gå en enda dag utan att man har ont någonstans eller mår dåligt på något sätt. Skulle vara så skönt om man bara kände sig tip-top, om så bara för en dag!

Hur eller hur så pyser vi snart till varmare breddgrader. Den 20:e om någon har missat det ;-) Så snart ska sommarkläderna fram och väskan packas!

Nej, nu måste jag jobba lite. Återkommer eventuellt senare! :-) Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0