Gran Canaria, dag 9

Hej pa er dar hemma. Jag har hort att vadret kanske inte ar det basta? Snostorm & grejer. Ja, jag kan saga som sa att jag ar glad att vara har! Fast a andra sidan sa ska den svenska vintern vara som den ar nu. :)

Idag har varit den varmaste dagen pa lange. Vi steg upp lagon till frukosten och sedan nastan direkt ner & stekte. My's ansikte ar brunt, jag ar avis! Fast jag har ju min mage... alltid ett sakert kort! Hur eller hur sa har det varit en solig och underbar dag! Vi ska alldeles strax in till supermarket har bredvid och kopa lite barcardi breezer och chips som vi kan gotta oss med innan det ar dags for kvallsmat.

Ikvall ska Tove & Matthias ut med ett svenskt syskonpar som vi har traffat. Far se om man hanger med eller inte. Paryhumoret ar inte pa topp, men om det blir som sist sa kommer de andra lyckas overtala. Vi far helt enkelt se :)

Imorgon hoppas vi pa sol igen. Mycket mer solbranna maste pa om man ska vaga visa sig hemma igen. Vilka hoga forvantningar alla maste ha?! Hihi.

Och en sista sak; har man ingen van pa mobilen dar hemma, sa skaffar man sig. Om man sa sjalv ska behova vara den vannen ;) HAHA!!


Ha det nu underbart dar hemma i all sno! Tanker pa er. Saknar er! Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0