Gran Canaria dag 8

Hej pa er. Vill borja med att beratta att IDAG har JAG haft mitt korkort i 2 ar. Haha! Vet inte om det kommer firas ikvall da syster busmus ar valdigt bakis ;) Men det ar okej. Jag tror att det ar min "tur" att bli full sa jag kanske kan klara det sjalv. Hur eller hur: Grattis till mig sjalv!!!

Igar traffade vi ett svenskt syskonpar och en himla massa trevliga tyska killar. Satt och forkrokade med dem nere i salongen till musik och med drinkar. Vi som absolut inte skulle ga ut heller blev ganska snabbt overtalade sa vi gick till en Irish bar pa Kasbah och sjong kareoke. MYCKET rocligt maste jag saga att det var. My och jag gick till hotellet tidigast och var dar nagon gang mellan 03-03.30, svart att ha koll pa tiden. Nar vi vaknade imorrse hade vi en lapp innanfor dorren dar det stod "HEMMA. Kl. 05.00" fran tove. Sicken partypingla! Underbar kvall!

Idag har det varit en bakisdag med nagra timmars sol bara och lite regnstank, men det ar okej. Ska bort till Yumbo nu & kopa bocker.

Hoppas att ni allihopa har det bra dar hemma. Snart kommer vi & livar upp stamningen lite, men forst ska vi sola sopnder oss i yttligare nagra dagar. KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: lizzie

GRATTIS EMMY!!!!!!!!



Hoppas att det blir många skadefria år till.

(du har ju inte så stor tur med bilarna) Kram

2010-01-28 @ 23:33:34
URL: http://mylindgren.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis Vadis :D

2010-01-29 @ 10:27:42
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0